2011-02-22

BERTSOAK

Bostgarren mailako ikasleak bere herriei buruzko bertsoak egin dituzte euskararen orduan eta hemen doakizue esanguratsuenak:

"Zorrotzan daukat lagun bat
oso motza
eta tenperatura dago
oso hotza"
              Laura Sedano

"Orain dela 6 hilabete
joan nintzen Parisera
eta gaur berriro
joango naiz ikustera"
                   Laura Revuelta

"Ni udan joaten nintzen
Palentziara
hor daukat lagun bat
Bilbotarra"
                  Celia

"Ni orain bizi naizen herriak
du izena Gurutzeta
eta bertan bizi garenoi
gustatzen zaizkigu kroketak"
                  Olalla

"Nire herriak izen hau
dauka: Argentina
eta hor gauza bat
dago: sorgina"
                  Magy

"Nik asko jolasten dut
futbolera Zorrotzan
Hor daukate zorrozkailu onak
eta arkatza zorrotzak
atzo ikusi nuen denda batean
nire laguna panpoxa
baina neska hori da
pixkatxo bat mokosa"
                 Iker

No hay comentarios:

Publicar un comentario