2011-11-10

TXISTEAK

Egun batean bi lagun aurkitzen dira eta batek esaten du:
- Non egon zara oporretan?
- Afrikan, lehoiak ehizatzen.
- Eta nola zen?
- Egun batean lehoi bati huts egin nion, eta lehoia niri begira eta ni berari begira geratu ginen. Nik lehoia ikusi nuenean korrika hasi zela ni ere korrika hasi nintzen. Lehoiak ia ia harrapatu ninduen eta plast! erresbalatu zen, abantaila neukan baina berriro korrika hasi zen eta nire gainean zegoenean berriro laban egin zuen eta horrela hiru aldiz.
- Ni han egongo banintz al dean kaka egingo nuen.
- Eta zergatik uste duzu zuk erresbalatzen zela lehoia.
Laura Gonzalez

Jaimito bere lagunekin zegoen eta gose handia zuten denak. Auzoko bat ikusi zuten tortila leihoan uzten hozteko asmoz, eta Jaimitok esan zuen:
- Mutilak, piramidean jarriko gara tortila lortzeko.
Orduan Jaimitok puzker bat bota zuen eta bigarren lagunak gaztelaniaz esan zuen:
- ¡Que pedazo!
Eta hirugarrenak:
- Eh! Zati bat gorde niri!
Celia

No hay comentarios:

Publicar un comentario