2012-04-17

ASTE SANTUKO OPORRAK


Aste Santuko oporrak Martxoaren 30rean hasi ziren.
Apirilaren 1etik 6ra arte hemen egon nintzen, etxeko lanak egiten, telebista ikusten eta jolasten.
Apirilaren   7an San Vicente de la Sonsierra herrira joan nintzen familiarekin, aitona-amonak ikustera.
Han 3egun egon ginen.
Eguraldi txarra egin zuenez pilotalekura joan ginen jolastera eta gure izekoaren etxera  bazkaltzera.
Denetik bazkaldu genuen: paella, patatak errioxar  erara, hanburgesak, urdaiazpikoa...
Apirilaren 9an Llanora etorri ginen.
Ostegunean, Lasesarre igerilekura joan nintzen nire lagunekin eta igandean Bilbao Arena polikiroldegian Bilbao Basket saskibaloi partidua ikusi nuen eta arratsaldean Barakaldora joan ginen paseatzera.
Eta astelehenean berriro eskolara.

Brahim


Nire oparrak AlicanteN izan ziren   nire familiarekin. Hotel batean geratu ginen,  nire gurasoek hartu zITUZten hiru gela. Ondoren Arropa erostera joan ginen, eta  geroago  parkeRA  oinez joan ginen, hotelera joan gINen  eta haN jan eta lo egin genuen.
Alikanteko pasealeku bat
Beste egunean AlIcanteko portuRa Joan ginen eta nire gurasoak galDetu zidaTEn  EA nahi nuen itzasontzi baten igo. ondoren jatetxe bat aurkitu  genuen eta itsaski jan gENITuen.
Portua
Azken eguna hotelAREN igerilekuRA joAn ginen   eta nire gurasoak sauna batera  sartu ziren. bertan gelditu zIRen arratsalde arte eta ondoren, Bilbora itzuli GINen autoan.
Hoteleko igerilekuak
OstiralEaN, ApirilaREN 6AN Balmasedara  joan ginen  , jesusEN proseZiOa ikusteko  jesus pasealekua lortu arte.
Pazko-asteAN  etxean geratu gInen Ze nire gurasoak lan egin beHar zuTen eta guK  etxeko lanak egiten  eta eskolara itzultzeko zerbait ikasten dugu
.
Balmasedako pasioa
OPORRAK AMAITU DIRA OSO ONDO PASATU DUT !!!!!!
DAYANA 5. MAILA

NIRE  ASTE-SANTUKO  OPORRAK   2012

Lehen asteburuan etxeko lan guztiak amaituta neukan, hau izan ezik, noski. Asteartean, liburutegira joan nintzen eta hor zazpi liburu hartu nituen. Liburutegian, hiru liburu bakarrik har daitezke baina, nik asko irakurtzen dudanez, gehiago hartzen utzi zidan.
Asteazkenean, nire herrira joan ginen, Villodrigo da bere izena; gurasoak, ahizpa (bestea nire amaren sabelean dago oraindik) amama, nire lehengusua eta ni.  Oso ondo pasatu nuen nire mila lagunekin. “peña” bat dugu eta hor egon ginen, hitz egiten, musika entzuten, “play”an jolasten, ... eta herritik bizikletan edo patinetean ibiltzen gara beti.
Hurrengo astelehenean, oraindik herrian geunden, goizean esan ziguten, gauez kobrea lapurtu zutela . Baina, gauean “peña”n geunden eta lagun handi batek telefonoz deitu zigun nire herrian, ibai ondoan utzita dagoen irin fabrika, erretzen ari zela esateko. Nagusiak harantz joan ziren kotxez. Suhiltzaileek etorri ziren eta pixka bat amatatu zuten sua. Hurrengo goizean, nola zegoen ikustera joan ginen eta oso itsusia, beltza eta oraindik su pixka bat zegoen. Bueltatzean, ahizpak eta nik zaparrada handi bat harrapatu genuen eta busti-bustita heldu ginen etxera. Egun horretan, arratsaldean etxera bueltatu ginen, amama eta lehengusua izan ezik, astelehenean Bilbora joan zirelako.

Hau opor liluragarriak!!!!
Oiartz

Fabrika sutan

No hay comentarios:

Publicar un comentario