2012-05-11

BERTSOAK


Futbolean jolasten nengoen
zelako ahalegina
bota nuen baloia golera
zelako sarrera fina
Ay,Ay,Ay, lurrera erori naiz
mina barrutik egina
medikura joan naiz anbulantzian
festara joateko grina.

Rubén

SENTITZEN MAITATZEA
Zure irribarrea ikustea,
Zure espainak musukatzea,
Hori da, astiro-astiro, zeruraino igotzea.
AITZIBER

Bertso bat egin behar dut
baina ez dakit nola
Irakasleak esan du
zer den karakola
Lagunek bazekiten
zer zen karakola
eta nik bukatu dut
hau da bola.
Celia M.

HAN IKUSI ZINTUDAN
Han ikusi zintudan,
nire alma bezain zuria
Baina ez nintzen konturatu
zure maitasun handia.
                            
Alazne Aramburu


Gaur egin dugu guk
kriston ahalegina.
hala ere ez zaigu
joan grina.
Ibarra ateratzen 
ikusten fina.
Ez du iñoiz
Hobeto egiña .
ALBA MARTIN

Zuhaitz  polit  bat  daukat 
lorategian ,
itzala ematen duena
eguzkia dagoenean.
Fruituak ematen dituena
gosez nagoenean
Euritakoa bezala euria egitean.
Lore arrosak udaberrian
eta horiak udan,
Hosto tristeak udaskenean
eta elurrez beteta neguan.
Bere hosto berdeek diz-diz  egiten dute
ur tantak gainean erortzean.
LEIRE SANCHEZ





No hay comentarios:

Publicar un comentario