2013-03-14

NIRE LOGELA


NIRE LOGELA
Gaur, nire logelari buruzko gauzak kontatuko dizuet:
Lehenengoz non dagoen eta nolakoa den deskribatuko dut.
Nire etxean sartzen zara, ezkerretara joaten zara, pasabidetik lehenengo gela. 
Bere hormak berdeak dira eta teilatua zuria. Armairuak ditut, kutxa bat, arbela…
Atean sartzen zara eta eskuinean nire arbela dago eta ezkerrean armairu bat. Nire armairuaren ondoan nire ohea dago.
Armairua marroia da.
Nire ohean pelutxeak eta bi kuxinak (cojines) ditut.
Gero mahai bat dut ere nire etxerako lanak egiteko. Atril bat dut ere biolineko partiturak jartzeko.
Gero beste bi armairu ditut arropa gordetzeko.
Beno eta hau da nire logela.
                                                                                                                           Leire5ºb

No hay comentarios:

Publicar un comentario