2013-04-10

TXIKITAN



Txikitan
 Kaixo, Leire naiz, eta niri txikitan gertatu zitzaidan gauza kontatuko dizuet: Kuadro bat  buruan jausi zitzaidan!!!
Horrela gertatu zen: ni zaintzen nauen pertsona, Iratxe, ipuin bat irakurtzen ari zen. Eta gero, bukatu ondoren txarto jarri zuen eta liburuek  “efecto domino” egin zuten.
Kuadro bat bultzatu zuten eta nire buru gainean jauzi zen. Iratxe konturatu zen eta nire neba, Aitor, nire auzokidearekin  utzi zuen. Iratxe oso askar joan zen hospitalera. Ni oinez joan ahal nuen, bestela denbora asko pasatu behar zen hospitalera heltzeko.
Hori kontatu didate gurasoek, baina nik soilik gogoratzen dut hau: esku-ohe batean eramaten nindutela, mediku bat zegoela, niri  buruan ez dakit zer jartzen  eta gelatik ateratzean ,nire aita zegoela kanpoan.
Pentsatuko duzue, hori oso gutxi dela, baina, 2 urterekin pasatu zitzaidan eta hori gertaturakoan lotan nengoen.     

 Leire D.M.  5ºb J

NI

Kaixo ni Bea naiz. Nire haurtzaroa oso ona zen ze ni beti nengoen nire familiarekin eta oso ondo pasatzen nuen nire lehengusu-lehengusinekin. Ni 2 urterekin joan nintzen eskolara.
Nire amak esaten du ze ni egun batean ingresatu egin behar izan nautela ze ez nuen ezer jaten.

Beno eta hau da nire idazlana.

Beatriz 5ºA 

No hay comentarios:

Publicar un comentario