2013-09-14

OPORRAK

NIRE OPORRAK
Nire oporrak oso onak izan dira. Nire lagunekin egon naiz petardoak botatzen eta gainera niri botatzen zidaten ere. MALTZURRAK DIRA!
Gero herriaren jaietan zezena asko ikusi genituen. JESULIN DE UBRIQUE ikusi nuen eta berarekin egon nintzen.
Nire lagunak Jose Angel, Alberto, Alonso, Alvaro eta Pablo nirekin zeuden beti.
Baina azkenean ni joan nintzen eta nire lagunok joan ziren ni bezala ere. Bilbora iristean oso triste geratu nintzen baina oraindik hitz egiten dut beraiekin wasapp messengerrekin 
Eta hau da dena.
Agur lagunok = )

 Ander 6B

Kaixo uda honetan bi lekutan egon naiz: Garfinen eta Malagan. Garfinen nire lehengusuarekin egon naiz jokatzen futbola eta bizikletarekin.

Malagan hotel bat egon nintzen, hotel horrek piszina bat zeukan eta nik beti piszinan egoten nintzen.

Bilbon nengoenean nire lagunekin joan nintzen hondartzara. Lagunen izenak ziren Denis eta Urko.
Aaron 6B



Nire oporrak Barakaldon eta Benidormen pasatu nituen.
Lehen Barakaldon egon nintzen eta nire lagunekin jolastu genuen tenisera, futbolera eta batzuetan igerilekura joan ginen. Oso ondo pasatu nuen.
Baina hobeto pasatu nuen Benidormen. Nire osabarekin egon nintzen, apartamentu bat hartu genuen, eta apartamentuko igerilekuan Barakaldoko lagun bat egin nuen.
Oso ondo pasatu nuen
Alvaro 6B

Benidorm
Oporretan, love ivan tontoa naiz jajajaja leku askotara joan naiz:
Cartayara (Huelva), Tolosa de la Verara (Caceres) eta Santillanara (Cantabria).
  Lehenengoz, Cartayara joan nintzen, hotela Playacartaya deitzen zen. Han,
Igerileku handi handiak ziren eta ura oso ondo zegoen, ere bai hondartzara joan nintzen baina ura hotza zegoen.
Gero, Tolosa de la Veran egon nintzen, hosteria batean. Bi gargantatan bainatu nintzen eta ura oso hotza zegoen.
Amaia 6B

No hay comentarios:

Publicar un comentario