2013-10-14

NARRAZIOAK



AITORREN LAGUNAK
Ikastetxe berrian nago. Oraindik ez daukat lagunak, baina, normala da, ezta?Hilabete bat pasa da. Guztiok badakite nire izena: Aitor. Badakite nola naizen: langilea, futbolari txarra, izaera.. beno, hori ez. Zer egiten dut txarto?

Klasean 21 gaude eta beste hilabete bat pasa da. Eta bakarrik daukat lagun bat: Asier. Nik 12 urte ditut eta berak ere bai.Oso lagun onak gara eta berak beste bati presentatzen badit korrika hasten naiz, oso timidoa naiz eta. Dena ondo zegoen, baina egun batean Asier haserretu zen eta ia-ia ez zen konturatzen ni nagoela. Ni triste nengoen, baina mutil gehiago etorri ziren nik bere laguna izateko, eta noski, baietz.

Ez dut ulertzen, ia 2 hilabete ez nintzen existitzen eta orain famosoa naiz. Baina badakit nork izan zen… ASIER¡¡¡¡ Ze lagun ona,ezta? Horrelako lagunak izan behar dituzu. Lagunak zaindu behar ditugu altxor bat direlako, ezta, LAGUNA?
Iker 6B   



IGERILEKUA
Egun batean nik ez nuen nahi igerilekuetara joan. Ez nuen nahi telebista ikusten ari nintzelako. Telebistan episodio berri bat ematen zuten. Austin eta Alliko episodioa zena. Episodio berria zenez geratzea nahi nuen baina amak esan zidan derrigorrez joan behar nuela. Derrigorrez zen nire ahizpa joan nahi zuelako.  Horregatik derrigorrez zen. Igerilekuetara joan nintzen baina episodioa galdu nuen.
Azkenean igerilekuan oso ondo pasatu genuen nire ahizpa nire ama eta nik. Ama eta nik lasterketak egiten genuenean, nire ahizpa, epailea zen eta nire ahizpa eta nire amak egiten zutenean ni epailea nintzen. Eta horrela oso ondo pasatu genuen igerilekuetan.

  
                                                                                                          ANA 6.B


Diskusioa
Egun batean, eskolan, Patri eta ni diskusio bat euki genuen. Nik uste nuen urdin kolorea hobea zela eta berak morea dela hobea uste zuen. Orduan asteburu osoa etxean pasa nuen. Han nire amak atormentatu zidan. Barkatzea nahi zuen baina nik esan nuen jada, ez nuela barkatu nahi. Nire ahizparekin jolastu nuen asteburu osoan.Puzzle denak apurtuta zeuden eta liburuak ere. Telebista ikustea zen opzio bakarra. LUNATIKOAK seriea ikusi genuen eta nire ahizpak barre egin zuen. Astelehenean Patrirekin  hitz egin eta kixo.Konturatu egin nintzen ze kolore den hobea jakitea ez zela inportantea. Eta azkenean dena konpondu zen.
 
ANE 6B



No hay comentarios:

Publicar un comentario