2015-10-13

KONTAKIZUNAK

Nire historioa
Aintzina, nire klasekoek txarto eramaten ginen, ni eta klase erdia. Aroarekin egoten nintzen patioan, eta batzuetan saski baloira jolasten genuen gure klaseko neska-mutilekin.

Resultado de imagen de CLASE4.mailan, Jon eta Iratxerekin egoten nintzen, eta bat-batean, Isioma gehitu zen. Orain, 6. mailan, nire lagunak dira batzuk: Aroa, Meng Fei, Haizea, eta Isioma. Mutilak, batzuk bordeak dira nirekin:

-“Joe!  Beti horrela! Oso txarto egiten duzu gauzak txo!”-esaten didate.

Bueno, niri ez zait asko inporta, baina izorratzen didatenean… mina egiten dit.

Linda 6B


HAIZEA ETA EGUN EGUZKITSUA 

Bazen behin, altzatu nintzenean egun oso argitsua zegoela. Erabaki nuen hondartzara joatea nire amarekin, Autobusez joan nintzen eta autobusean ia-ia asfixiatu nintzen. 

Resultado de imagen de hondartzaHeldu hondartzara, jarri toaila eta uretara joan nintzen. Hondartzan sorte asko eduki nuen eta nire lagun bati aurkitu nuen, Berarekin pasatu nuen egun guztia. Heldu zen etxera joateko ordua eta ni bueltatu nintzen autobusez. Nik oso ondo pasatu nuen baina ezin nintzen nire lagunekin geratu. Pena handia eman dit baina hurrengoan elkar ikusi ahaizango dugu. 
Haizea 6B

No hay comentarios:

Publicar un comentario