2015-11-05

GUTUNAK ZUZENDARIARI

Autobusak 5:30an hartu behar dugu.
Resultado de imagen de autobusaBatzuek eskolaz kanpokok dituztenok autobusa behar dute, ni bezala. Ni beti joan naiz etxera autobusean eta ni joan nahi dut saskibaloira jolastera eta ezin dut. Nire gurasoak ezin dute eskolara joan eta horrexegatik nahi dut edo dugu. Mesede bat da ez kexa.
Egin ahal baduzue mesedez.                                                            
Agurrak
DAVID



Resultado de imagen de camaraKaixo jauna/andrea:
Idazten dizut jakiteko gure klasean desagertzen ari direla hainbat gauza. Baina gero bueltatzen garenean agertzen dira.

Nik eta gure ikaskideak pentzatzen dugu kamaratxo bat jarri beharko dela klasean izkutatuta zerbait galtzen bada kamaran begiratzeko. Beno nik pentsatzen dut jakiten badute kamara bat dagoela ez dutela ezer hartuko. Horregatik jartzen baduzu ez esan inori mesedez.
Besarkada handi bat.
NAIA ALACID 6ºB

No hay comentarios:

Publicar un comentario