2011-04-01

GUTUNAK ZUZENDARIARI

2011-ko  martxoaren  31a

Hau da nire kexa:
Pasa den egunetan edo bero asko egiten duen egunetan, klasean denbora asko itxita egon balego bezala usaintzen du eta gogoratzen naiz beste urteetan irakasle batek kolonia botatzen zuela klase osotik eta patiotik etortzen ginenean oso ondo usaintzen zuela eta ez zuen itxita balego bezala usaintzen.
       Espero dut zerbait egitea  :                        

            6B -ko  Andrea


2011 -ko martxoaren 31a

Hau da nire beste kexa:
Ez dakit nor baina ama bat kexatu da fruta osoa ordaintzen duela eta bere semeak bakarrik jaten duela erdia. Eta ordutik jantokiko guztiei derrigorri digute fruta osoa jatera eta ez zait ondo iruditzen. Zergatik ez du bakarrik ama kexatu den umeak fruta osoa jaten ?           
                                   Espero dut neurriak hartzea:

                                                  6B -ko  Andrea 

No hay comentarios:

Publicar un comentario