2011-05-04

GUTUNAK

5. mailako ikasleak Saharar bati gutun bat idatzi behar zioten beraien berri emanez. Eta honako hauek dira egin dituzten batzuk:

Kaixo ni Asier naiz eta 10 urte ditut. Altua naiz, begi urdinekin eta ile horiarekin. Betaurreko gorriak dauzkat. Niri futbola gustatzen zait.
09:00etan hasten da estola. Oso interesgarria da.
Ona naiz ere eta oso simpatikoa.
Nor naizen ikusi nahi baduzu, joan goiko argazkira, eta begiratu nor den hirugarren iladako lehen mutila ezkerretik hasita.
Asier

     Kaixo:
Ni Laura deitzen naiz. “Padre Coll” eskolara joaten naiz, eta Burtzeñan dago. 10 urte ditut.
8etan altzatzen naiz , eta 9etan hasten ditut klaseak .
Niri igerilekuetara joatea gustatzen zait. Eta ez zait gustatzen  futbolan jolastea.
Nor naizen ikusi nahi baduzu, joan goiko argazkira, eta begiratu nor den bigarren iladako bigarren neska ezkerretik hasita.
              
                                                    Laura Sedano

Berri emanez

kaixo,esan didate Saharakoa zarela eta espero dut
eskola guztatzea. Ni Aitor deitzen naiz,
jolasten dut asko futbolera eta espero dut zuri
ere gustatzea.
Nor naizen ikusi nahi baduzu, joan goiko argazkira, eta begiratu nor den bigarren iladako laugarrena ezkerretik hasita.

AITOR



2011Ko Maiatzaren 4a  Gurutzeta


Kaixo Brahim:

Badakizu ni oso neska polita naizela. 11 urte dauzkat. Nik eskolan ondo pasatzen dut.
Eman  du Jon Anderek irakurgaia.
Nire ama deitzen da: Ana. Oso polita da. Joan naiz ginasia ritmikara ere.
Oso ondo pasatu dut.
Bueno gero pijama ipiniko dut.
Nor naizen ikusi nahi baduzu, joan goiko argazkira, eta begiratu nor den bigarren iladako lehen neska ezkerretik hasita.
Muxu handi bat .
        Irune. S.                            

No hay comentarios:

Publicar un comentario