2012-01-09

gabonak


Nik nire gabonak pasatu ditut nire amarekin Santanderren nire amonarekin eta gauza asko ekarri dizkit. Adibidez: Patinete, wiko jolasa, eta bi pare eskularru. Oso ondo pasatu dut eta uste dut berriro egingo dudala eta gabon zaharra joan naiz nire aitarekin Burtzeñara eta oso ondo pasatu dut eta petardo asko bota ditugu. Espero dut berriro egitea .

Arkaitz

Gabon hauetan gauza gutxi egin dut zaren eta nire ama eta nire arreba Madrilera joan ziren eta ni geratu naiz nire aita eta nire nebarekin.
Opari gutxi eduki ditut (ez da txarto portatu, gauza da neba-arreba asko daukadala eta krisis dagoela)
Olentzerok mobil bat ekarri du eta hiru erregeak kamara bat
Daniela


 
Gabonetan ni herrira joan nintzen. Nik ondo pasatu nuen.
Opari asko ekarri didate. Gaur egun ondo portatu naiz.
Gauzak ekarri digutenean oso pozik nengoen. Nik kalgabata bat ikusi nuen. Orain jostailuekin jolasten ari naiz.Oso pozik nago.

Irune

Ni gabonetan geratu nintzen hemen zeren eta nire amon-aitonak geratu ziren hemen eta ni geratu behar nintzen hemen. Opari asko ekarri zuten. Opariak asko gustatu zitzaizkidan.

Nagore


Nik gabon zaharretan beti beti petardoak botatzen ditut. Urte honetan ere bota ditut baina urte honetakoak oso oso handiak izan dira zeren eta nire aitarekin erosi ditut. Beste urteetan erosten dit nire amak, handiak izaten dira baina ez hain handiak. Urte honetan min hartu dut zeren eta nire hatzamarra erre egin dut. Min apur bat neukan eta ampolla bat atera zait. Baina ez diot beldurra hartu.Egun horretan segi eta segi nuen urte guztiak bezala.

Aitor


Kaixo Asier naiz eta kontatuko dizut nola pasatu ditudan gabonak: Gabonak oso ondo pasatu ditut, opari asko jaso ditut, esango ditut batzuk: Ordenagailu bat, wiiko jolas bat, arropa, dirua...

Asier

No hay comentarios:

Publicar un comentario