2012-01-31

OLERKIAK

Aizu, txoritxo
nola ikusten dira hortik
goitikan zuhaitzen
kopak eta
mendien gonak?

 
Oso politak ikusten dira
gure etxeak zalditxo,
nirea berdea
eta
zurea grisa
baina bata bestearen
gainean oso etxe
polita eta handia
sortzen dira.

Alazne


Nire lehiotik ikusten da
Nire leihotik ikusten da
ikusten dira kotxe, bai egia!
Kolore askotako dira
eta bat oso horia

Nire leihotik ikusten da
ikusten da belarra

Esango du zer dago
belarran animali txiki,
harra

Nire leihotik  ikusten da
Ikusten dira etxea
handi, handiak dira
baina inoiz txikia


Laura Gonzalez



Ikusi nuenean
nik zure ilea
txalupa baten berdin handia
hori bai egia
                                                    Magy

Ikusi nuenean
nik zure hortzak
desertua bihurtuko zaigu
Errusiako hotza
                                                    Laura R

Ikusi nuenean
zure belarria
iruditu zitzaidan maitia
oso itsusia
                                                    Leire

No hay comentarios:

Publicar un comentario