2012-02-27

BERRIAK


Ni bataiatzen
Hemen argazkian nago ni bataiatzen. Zein polita nengoen! Oso ondo portatzen nintzen eta nire aita oso pozik zegoen nirekin.
Nire osabak, aitite-amamak eta beste batzuk ere bazeuden.
                        Zein pozik nengoen!
                                                               Asko maite dut nire aita!
                                                                               AIDA


Hemen nago nire aitarekin


             EGUTEGI  KOSMIKOA

        Ezin dugu imaginatu unibertsoa zein zaharra den.

         
    URTARRILA Big Bang.                                       
OTSAILA                                         
MARTXOA  Gure galaxia osatzen da.
     APIRILA                                               
MAIATZA                                         
EKAINA                                          
UZTAILA                                         
ABUZTUA  Eguzki sistema osatzen da.
IRAILA                                              
URRIA  Bizitza osatzen da.              
AZAROA                                                 
ABENDUA  zelula konplexuak agertzen dira.

            Abenduaren  31a
10:00-Lehen primateak.
23:25-Gizakien asabak zuzen ibiltzen zirenak.
23:54-Lehen gizaki modernoak.
23:59:45-Idazketaren asmakizuna.
23:59:50-Egiptoko piramideak.
23:59:59-Colon Amerikara heltzen da.
23:59:59,9999-Zu hemen zaude hau irakurtzen.



        ABENDUA  GURE  URTE  KOSMIKOAN.
          
1-Lehen zelula konplexuak agertzen dira.
8
15-Bizitza berriko itzurak loratzen dira.
22
29-Dinosaurioak
desagertzen dira.
2
9
16
23
30
3
10
17-Lehen ani-
mali ornodunak.
24-Lehen diosaurioak.
31-Izaki biziduna   
agertzen da.
4
11
18-Lehen lurreko landareak.
25-Lehen mamiferoak.

5
12
19
26

6
13
20-Lau hankako animaliak.
27-Lehen hegaztiak.

7
14
21-Lehen intsektuak.





                   OIARTZ   GUERRERO