2012-10-08

IRTEERA


GOROSTIZA

 

Irailaren hogeita zortzian joan ginen ia ikastetxe osoa goroztizako kanpa batera. Hor jende asko zeuden adibidez; txakurrak, jendea eguskia hartzen eta abar. Ni lagun batzuekin egon nintzen. Adibidez; Aída, Angie, Dayana, Alazne, Celia, Aitziber, Aroa, Marcos, Xabi, Beñat, Markel, Jon eta azkenik Rubén. Nire lagun batzuk eta nik hamabi t´erdietan joan ginen jatera.

Ni errekara erori nintzen eta ipurdia busti nuen eta besteok nitaz barre egiten ari ziren. Oso ondo pasatu nuen eta egun oso dibertigarra izan zen. Nire lagun batzuk eta ni oso ondo pasatu genuen.

 

 

 

 

Ioritz 6.

 

NIK OSO ONDO PASATU NUEN LEIRE ETA AFRICAREKIN BIDEO BAT EGITEN ETA JANARIA OSO GOZOA ZEN.

AFRIKAK ETA BIOK JATEKO ORDUA BAINO LASTERRAGO JAN GENUEN. ETA HORREGATIK PILOTARA JOLASTU GENUEN.

NIRE KLASEKO BATZUEK IBAIA ZEHARKATU ZUTEN,

AH ETA MARCOS ERORI ZEN IBAIRA ETA RUBENEK ATERA ZUEN IBAITIK. GEROAGO NIK ETA BESTE BATZUEK MARCOSI ETA RUBENI LAGUNDU GENIEN.

JOSU 6.

Irailaren 28an Gorostizara joan ginen primaria osoa. Han gauza asko egin genituen: errekara joan eta han jolastu.
12:30etan jatera joan ginen eta jan eta gero Celia, Angie, Dayana, Aitziber, Ioritz, Aroa, Oiartz eta nik filma bat egin genuen.
Ondoren batu eta eskolara bueltatu ginen. Eskolan motxilarengana igo eta etxera.

AIDA 6B


No hay comentarios:

Publicar un comentario