2012-10-02

OPORRAK



NIRE OPORRAK
Ni nire oporretan leku askotan egon naiz.Nire herrian adibidez. Mudá deitzen da, oso txikia da baina oso dibertigarria eta jende guztiak daki nor naizen nire aita eta amonaren erruagatik. Nagusiak esaten didate "es la nieta de la piedad" edo "la hija de Jose Andres".Urte honetan nire herriko izeba bat bisitatu nuen eta untxi bat hartu nuen.
Mudá Palentzia
Baina Barnetegi batean egon naiz Aitziberrekin ere bai eta hor bi bikiak ezagutu nituen eta jende gehiago ere bai.
Azkenean Bilbon geratu nintzen Afrikarekin parkean jolasten. Euria egiten bazuen Afrika nire etxera etortzen zen edo ni bere etxera joaten nintzen.

Sandra 6.


Nire oporrak itzelakizan ziren.
Uda hastean udaleku batera joan nintzen, Lauaxeta ikastolara, eta primeran pasa nuen, han igerilekua eta diskoteka zeuden eta gimkanak eta txangoak mendira egiten genituen.
Laredo
Udalekua amaitzean Laredora joan nintzen eta asko poztu nintzen lagunak ikusteaz. Hondartzara joaten ginen eta nik surf egiten nuen. Beste egun batzuetan Santoñara txangoa egiten genuen eta han jaten genuen. Arrantza egitera joaten ginen ere eta afaldu ondoren kalera irtetzen ginen.
Opor hauek onenak izan dira!!!
Leire 6.


Espinosako udaletxea
Oporretan leku askotara joan naiz. Kanpamentu batera joan nintzen Angie, Alba eta Ioritzkin. Oso ondo pasatu genuen. 10 egun egon ginen Toledon. Gero Espinosan egon nintzen nire lehengusu-lehengusina eta aiton-amonekin.
Marina Dor
Gero abuztuan joan nintzen Marina Dorrera. Han nire izeko Evak dauka apartamentu bat eta bi egun pasatu genituen hor.
Gero Benidormera joan nintzen hotel batera 5 egun eta gero beste bost beste hotelean.
Hortik Terra Miticara eta Aqualandiara. Oso dibertigarria izan zen.
OSO ONDO PASATU NUEN OPORRETAN!!!
Celia 6. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario