2014-09-30

OHARRAK

HIZKUNTZ FORMALA:

Rola jauna, 
gaur ez dugu nahi etxerako lanak mesedez. 
Eskerrik asko.



JON ANDER   MAITEA :
Gutun honen  bidez  esaten    dizut  nire  amak zurekin  hitz egin  nahi  duela.


Kaixo Jon Ander irakaslea:
Nik proposamen batzuk eman nahi dizkizut.
Lehenengoa: Baloia konpartitzen ez badugu, kendu eta horrela ez dago problemarik.
Bigarrena: Arauak ez baditugu betetzen kopia bat jarri.
Eta bukatzeko: ondo egiten badugu guztia,ez dago problemarik eta dibertsio gehiago.
Bihar arte.

INFORMALAK:

Aupa Jon Ander                                                                                                                                                                                                                                                              
Amaitu ditut etxerako lanak. Orain parkera joango naiz.
Footballera jokatzera. Zazpilandara.joango naiz.

AGUR JON ANDER.



Jon Ander :
Bihar ez naiz klasera etorriko, 
Hospitalera  joango naiz.            
Agur

No hay comentarios:

Publicar un comentario