2014-10-07

DESIRAK ETA AMETSAK

Nire ama eta nire aita berriro ondo eramatea nahi dut. Nire ama eta nire aita txarto eramaten dira banandu egin zirenetik eta nik nahi dut aita eta amarekin bizi.


Aroa





Niri gustatuko litzaidake etxe handi handi bat izatea eta igerileku bat izatea. Diru asko eta 2 alabak izatea nahi dut, baserri bat eta baserrian: zaldiak egotea, oiloak, txerriak, behiak eta untxiak.

Enara


Etxe handi bat izatea, horrelaxe familia bat osatu ahal dudala nire aitarekin, nire amarekin eta nire arrebarekin bizitzeko. Besteei laguntza eta maitasuna eman nahi dut ere bai.

Jone

Nik nahi nuke oso aberatsa izatea behartsuei janaria eta etxeak erosteko, Parisera joateko eta han gauza asko erosteko ere. nahi nuke aberatsa izatea  txakur bat erosteko eta etxe handi-handi bat erosteko.

Naia

Nik nahi nuke diru asko izatea. Horretarako lan asko egin beharko nuke, 
Alemaniara joatea nire familia ikusteko,  beste zati bat ematea nahi nuke pobreei dirua emateko eta beste partea pixkatxo bat nik gordetzea.

Haizea


Nire lehenengo desira da:podere magikoak edukitzea gauza onak egiteko munduan, Jonek eta Iratxek ez errepikatzeko berriro, horrela betiko lagunak izango gara.

Linda Mª




Niri gustatuko litzaidake New Yorkera joatea eta txakur bat erostea

Lorena





No hay comentarios:

Publicar un comentario