2011-03-16

NIRE GELA

Nire gela polita, handia eta argitsua da. Nire ohea litera bat da eta nik goian  lo egiten dut. Nire ohearen ezkerrean armairu bat dago eta ohearen eta armairuaren erdian  tapiza dago. Hor jolasten dut nik!
lEIRE

Gela hau da handia eta oso Koloretsua. Bertan hau dago:
Armairu bat arropa gordetzeko bali duena, estanteria bat liburuak gordetzeko, mahai bat etxerako lanak egiteko, lanpara batzuk ondo ikusteko, aulki bat eserita egoteko, mahai bat oinak  jartzeko eta azkenean tapiz bat zorua Zilina ez egoteko.

Arkaitz

Gela handia da. Kolore hauek ditu: arrosa,morea,urdina...  
Armairu marroi bat dago aulkiaren atzean, eserleku bat, mahai bat...
Aulkia eta eserlekua esertzeko balio dute. Eta armairua arropa gordetzeko balio du.

Irene

No hay comentarios:

Publicar un comentario