2012-11-07

NOR OTE DA?

DEIENE
Ni Lutxanan bizi naiz. Dantza egitea eta abestea gustatzen zait. Nire gustuko kolorea da urdina. Daukat 11 urte. Nire sei gustuko lagunak dira: Leire, Ane Miren, Patri, Erika, Amaia eta Ane. Bostgarren A mailako nire gustuko lagunak hauek dira: Nahia, Naroa, Garazi, Leire, Sofia eta Irati, eta azkenik seigarren mailakoak: Afrika, Anne, Alba, Alazne, Laura eta Leire.
Nire hiru lobak dira Dani, Miren eta Andoni. Eta hau da nire historioa.
Deiene 5B

WEI

Yo me llamo Wei. Mi padre se llama Huang y mi madre Hong Yang Xiou Hua. Mi hermano se llama Hao.
Mi madre tiene una tienda china. Yo tengo el pelo negro y los ojos negros.
A mi me gusta jugar al futbol. Yo he nacido en China. Yo estudio en el colegio Dominicas. Yo tengo un amigo que se llama Alvaro y una amiga que se llama Ana. A mi clase ha venido una chica nueva que se llama Li Mon Yi y es china como yo.
Wei 5B



IRATI

Irati nire laguna da eta oso atxegina da. Irati azkarra, kirolaria, dibertigarria, ederra, etabar, etabar da. Oso adeitsua da (bueno batzuetan). Irati eskolara etorri zen lehen egunean Naroak eta nik "aurpegi kakahuete" deitzen genion, oso haserretuta zegoelako eta beti egoten zelako Nerearekin.
Orain Iratik lagun asko ditu, baina ez dauka mutil-lagunik (hobeto berarentzat).
ETA HAU DA NIRE DESKRIBAPENA
Bernice 5A

No hay comentarios:

Publicar un comentario