2012-11-15

PERTSONAIA FAMATUAK

SHAKIRA

Shakira Isabel Mebarak Ripoll da bere izen osoa. Jaio zen 1977ko otsailaren 2an, Kolonbian. Ile luzea, kiskurra eta horia dauka eta begi marroiak. Bera abeslaria da eta egiten du oso ondo. Nik txikitatik miresten dut oso dotore eta abeslari ona delako. Gaztelaniaz eta ingelesez abesten du, eta konpositorea da ere.
Piqué da bere mutil-laguna. Piquek futbolera jolasten du eta Barçan, nire talde gustukoenean. Shakira umedun dago eta oso pozik dago,
Abesti asko konposatu ditu, oso famatua da eta beti dago abesten bere abestiak. Berak lorpen handiak lortu ditu eta platinozko diskoa irabazi du kontzertua. Asko gustatzen zaizkit Shakira eta bere abestiak. Barrutik lasaia, maitagarria... eta gauza gehiago da. Eta hau da nire laburpena.
Irati 5A

SELENA GOMEZ

Nik hitz egingo dut Selena Gomezi buruz.
Bere benetako izena Selena Maria Gomez da. Ez zaio gustatzen asko polita ipintzea eroso joan nahi duelako. Selenak Devi Lobato ezagutu zuen kasting batean. Lau txakur ditu: Chip, Willy, Fina eta Wallace. Oilaskoa asko gustatzen zaio. Talentoen eskola batera joan da. Bere gustuko kolorea urdina da. Bere mutil-laguna Justin Biber da.
Selena Gomez pertsona ona da baina batzutan oso maltzurra da. Berak inoiz, inoiz ez du nahi bere fansak dezepzionatzea. Selenak ez du seme-alabarik. Hamazortzi urte dauzka. Selena Gomez argala  eta altua da, ile marroi iluna dauka eta bere begiak marroi ilunak dira ere bai.
Nahia 5A 

No hay comentarios:

Publicar un comentario