2012-11-15

OROITZAPEN GUTUNA

Barakaldo, 2012ko abenduaren 13a

Amona maitea:
Zure heriotza baino lehen esan nahi nizun maite zaitudala. Nire tristura handia, baina zuri otoitz egiten dizut. Amona, asko maite zaitut.

musu handi
eta handi bat

Amaia 5B


Nire birraitona Maximiliano:
Hil zinenean ni txikia nintzen baina gauza batzuk gogoratzen ditut. 2004an hil zinen eta nire aita eta nik argazki bat daukagu eta beti otoitz egiten dut.

Aaron 5B


Kaixo:
Asko maite zaitut Julio. Gogoratzen dut zuk eta nik 2004an jolasten. Asko, baina asko asko faltan botatzen zaitut. Agur!

Ane 5B


Kaixo aitona:
Zer moduz hor goian? Ondo al txarto? Txintxonera jolasten ari zara? Hemen oraindik dago nire ipurdia zure besaulkiaren gainean eta puzker asko botatzen ditut.

Ander 5B
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario