2012-09-12

OPORRAK






Oporretan Peñiscolara joan nintzen. Han gauza asko egin nituen: hondartzara joan, lagun berriak egin, gaztelu batera joan...
Peñiscolan 15 egun egon nintzn. Gero Benicasingo Acuapark batera joan nintzen. Hor zegoen Europako irristailurik handiena. Ni ez nintzen irristailura joan, baina beste batzuetara joan nintzen.
OSO ONDO PASATU NUEN

Iker 5B

PEDROSA DEL PRINCIPE

Ni Pedrosa del Principera joan nintzen. Lehen egunean nire lagunekin kaseta bat egin nuen.
Nire lagun mina da Miranda. Neska oso ona da. Beste alde batetik badadude hiru edo lau mutil oso txarrak. Batzuk jotzen dute eta beste batzuk gauza txarrak esaten dizkiete besteei.
Baina ez da ezer gertatzen lagunak garelako.
31 egun egon nintzen eta gero etorri behar izan nintzen nire aitite txarto jarri zelako.
Aldara 5A

Nire oporrak oso dibertigarriak izan ziren. Candelariara joan nintzen eta bero asko zegoen.
Nire lehengusina Lucia deitzen da eta oso barregarria da. Hondartzan egon naiz eta nire lagunarekin gaztelu handi bat egin nuen. Gero izozki gozo bat jan nuen. Hauek izan dira nire oporrak.
Leire Pascual 5A


Nire oporrak oso dibertigarriak izan dira. Pedrosara joan nintzen eta gero Laredora. Egon naiz nire familiarekin eta lagunekin.
Egon naizenean Butzeñan Eunaterekin joan naiz eta oso ondo pasatu dut.
Beatriz Diez 5A
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario