2012-09-21

OPORRAK

NIRE OPORRAK

Aurten oporretan kanpamentu batera joan nintzen. Geroago nire herrira joan ginen eta hemen ere pasatu dugu denboraldi bat. Parisera joan ginen kotxean. Bidai erdian gelditu ginen lo egitera Loira aldean Frantziako etxe tipiko batean. Hiru alde zeuzkan. Etxea, oso polita zen.
 
Lo egin genuen lekua, Maison Rouge da.
Parisen Eiffel dorrera igo ginen, Louvrera, Notre Damera, Sacre Courera...
     





Garaipenaren arkua, Notre Dame,
 



Eiffel Dorrea, Sacre Coeur.
Disneyland Parisen ere egon ginen eta pasa den urtean ere. Gauza askotan igo nintzen: igogailuan, gitarran, Robinsonen etxean,…
           yhhg



DISNEY LANDEN.
Parisetik bueltan nire herrira eraman ninduten berriro eta hor nire urtebetetzea ospatu nuen. Txokolatea eta txurroak egin zuen nire aitak eta bokadiloak eta txutxeak ere. Geroago hemen ospatu dut nire urtebetetzea zineman eta nire etxe zaharrean lo egin genuen.                                                           
Oiartz Guerrero 6º B

No hay comentarios:

Publicar un comentario