2012-03-15

AUTODESKRIBAPENAK

 CRISTIAN
Ni naiz horrela eta gustatzen zaizkit ps3a eta pspa. Ni bizitzen naiz Burtzeñan, eta nire herria da Moneo eta gustatzen zait bizikletaz ibiltzea.
Gurutzetan jolasten dut eta geratu gara 3garrenak. Nik ez daukat maskotarik hemen, daukat maskota nire herrian: katu bat eta txakur bat. Eta nire eskola da “Nuestra señora del Rosario”. Eta nire herrian mezara joaten naiz, eta hamabi urte ditut. Nire aitona deitzen da Joseba eta nire ama Rosi eta arreba bat daukat eta  Mireia deitzen da. Nik ikasten dut Lehen Hezkuntzako 5B mailan eta oso pozik nago. Eta nire ikaskidea da Celia eta oso maja da. Eta nire herrian zaldiak daude eta janaria ematen diegu. Nire lagunak majuak dira. Eta gustatzen zait irakurtzea. Eta txikitan egon nintzen extremaduran eta oso polita zen.


Jon            

Kaixo ni Jon naiz, Zorrotzan bizi naiz, nire ilea horia da, begi marroiak dauzkat. 11 urte daukat eta kirola  gustatzen zait.
Txakur bat daukat eta Roki deitzen da eta ilea dauka zuria eta marroi argitsua.
Nik jolasten dut ekipo batean: Zazpi landa deitzen da.
Nire gogoko kirola da Futbola. Niri ez  zait gustatzen irakurtzea. Nik daukat bi herri: Burgos eta Avila.
Nire urtebetetzea da Abenduaren hogeita zazpian. Jaio naiz 2.000 /12/27an.



LAURA
Ni neska bat naiz eta nire izena Laura da.
Hamaika urte ditut eta gustatzen zait ikastea eta lanak egitea. Ile luzea daukat eta beltza da. Niri gustatzen zaizkit txakurrak, katuak, untxia ... marraztea ere gustatzen zait. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario