2012-03-01

BERRIAK


Yoliren umea

Yoli hospitalean dago ze bere umea jaio da eta Hodei deitzen da.
Seguru oso polita dela eta txiki-txikia izango da.
Yoli  lasterka  etorriko da bere umearekin  eta ikusi ahalko dugu. Yoli oso ondo dago eta bere umea ere bai.
¡ETORRI YOLI ZURE UMEAREKIN!

Dayana 5. maila

Yoli eta Marivi inauteri egunean.
ZORIONAK YOLI

Kandantzu
  zuria
Txikia nintzenean nire lehengusina Nerea Kantdantzun dagoen taberna batean lan egiten zuen neguan.
Ni joan nintzenean bisitatzera, dena zegoen zuria. NiK 2,3 edo 4 urte nituen eta ez nekien oso ondo desberdintzen gauzak eta ikusi nuen zati bakarra pixka bat marroia, hurbildu nintzen, hartu eta nire gurasoei eraman nien. Haiek ikustean zer zena farre egin eta esan zidaten:
-Alazne mesedez utzi hori zegoen lekuan.
Orduan nik ezan nien:
-Zergatik?
Eta beraiek ezan zidaten:  
-Hartu duzuna maitea, ez delako  pastela, delako txakur baten kaka
Hori esan eta gero utzi nuen kaka lurrean (Agggggggggh) eta korrika hasi nintzen nire gurasoei xuxurlaka entzuten nien bitartean :
-Ai ama, jende honek ez dakiela txakurren kaka batzen.


                                ALAZNE.




  Nire txakur polita.

Nik daukat txakur bat. Nika da bere izena. Nikak sei urte dauka eta bere tamaina da oso txikia. Bere ilea  beltza eta marroia da. Yorkshire bat da.

Asko gustatzen zaio gazta eta ere bai pernila. Nirekin jolasten ari da denbora osoan, asko gustatzen  zaio nirekin egotea. Nika oso alaia da ze ni sartzen naizenean nire etxean bera saltoka  egiten du.   Asko maite dut nire txakur polita.
                    

Eunate alvaro ochoa 5B maila

Nire txoria...
Nik nire etxean daukat txori bat . Urdin deitzen da, urdina delako. Hiru urte dauka. Oso lasaia da eta oso polita da.
Angie

No hay comentarios:

Publicar un comentario