2012-03-05


                                               Nire jaunartzea.
 Pasa den urtean jaunartzea egin nuen. Ioritzek ere egin zuen. Nire
  jaunartzera denak etorri ziren bat izan ezik. Jaunartzea amaitzean
  Aparkavisara joan ginen jatera. Heltzean jolasten hasi ginen eta
  gero jan.
  Jan eta gero neska bat etorri zen eta esan zidan gauza polita bat
  egingo genuela. Egia zen. Nik pertsona batzuk hartu nituen eta  
  jolasean jolastu genuen.
  Gauza gehiago ere egin genituen baina asko dira.
                                                Ze egun hain polita!
                                                Egun ahaztezina da!
                                                                         Aida Garcia

NIRE JAUNARTZEA

 Nire jaunartzea ekainaren 19an  izan zen. Nire
lagun batek egun horretan egin zuen nirekin. Lagun ori Aida da. Aidak nirekin egin zuen jaunartzea.
   
Oso oso ondo pasatu nuen ze opari asko eduki
nituen eta gero elizara joan ginen ze meza eduki genuen. Niri ostia sakratua eman zidan eta oso oso gozoa zegoen. Ondoren, jatetxera joan ginen eta jan eta gero Zorrotzara joan ginen.

Zorrotzara joan ginen eta taberna batera joan ginen. Azkenean egun hori oso oso ondo pasatu nuen.


   ¡oso ondo pasatu nuen!

Ioritz


No hay comentarios:

Publicar un comentario