2012-03-06

DESKRIBAPENAK


NIRE NEBA

Ni Sandra García naiz eta neba bat daukat. Nire neba Oscar deitzen da eta hamahiru urte dauzka. Oscar oso amablea da eta oso ikasle eta irakasle ona da .Nik molestatzen diot ,baina berak ez dit ezer egiten.
Nire neba oso altua da, ile laranja, betaurrekoak eta begi marroiak dauzka.





ETA HAU DA NIRE NEBA!
SANDRA 5 B lehen hezkuntza



NIRE  LEHENGUSINAREN KATUA


Nire lehengusinak katu bat dauka. Bere katua zuria da eta Zuri deitzen da. Oso polita da eta denok maite dugu. Beti ohearen azpian ezkutatzen da, baina batzuetan ateratzen da ura edateko eta jateko. Niri eta nire nebari beldurra digu,eta ez dakigu zergatik eta ez dauka ile luzerik.
Lorena


Nire txakur txikia
Nik nire etxean daukat txakur bat. Bere izena da linoha. Yorshike bat da. Oso txikia, oso azkarra eta oso polita da. Ez da oso ona ze gauean molestatzen dit. Nik asko maite dut.

Francisco

No hay comentarios:

Publicar un comentario