2012-03-30

DESKRIBAPENAK


NIRE NEBA
Nire neba Joseba deitzen da. Bi urte ditu. Etxean beti dago nire aitarekin. Futbola asko gustatzen zaio. Bere ilea beltza da eta bere begiak marroiak dira. Beti pelikula asko ikusten ditu baina gehien gustatzen zaiona da “goazen”. Eta asko maitatzen dut.
¡Oso ona da nire neba!

Dayana 5.maila


 NIRE ARREBA
                                       
nire arreba onintze deitzen da. Zazpi urte ditu eta ikasle oso oso ona da. Oso pozik nago berarekin. Ikastetxe honetan ikasten du eta lehenengo mailara doa.

              Bere tutorea maite da.

              ¡ oso pozik nago berarekin!

ioritz

Angie nire laguna da. Berari dantza egitea eta abestea
gustatzen zaio. Bere ilea marroia da eta bere begiak
marroiak dira. Berak betaurrekoak eramaten ditu eta beti modara joaten da, Bere taldea Barça da.



Oso ona eta simpatika da.
IORITZ



aitziber



Aitziber nire lagun mina da eta oso ona da nirekin. Beti nirekin egoten da eta beti laguntzen dit. AitziberREK ile kiskurra du eta begi marroiak. Aitziber pixka bat bihurria da, baina, ez da inporta.

           Beti izango da nire laguna.
            Asko maite dut aitziber.
                                                           Celia 5b


Jon ander

Jon Ander  nire  tutorea  da . Jon Ander oso amablea  da  gurekin , Jon Anderrek begi  berde  clarito  dauka, denok maite dugu  ze ona  da  gurekin. Jon Ander da tutore ona ,eta asko maite dugu
Alba

hemen gaude denok Gorostizan



No hay comentarios:

Publicar un comentario